Vaga 9 de maig

Logo_Institut_Color.jpgComunicat sobre la vaga d’ensenyament del 19 de maig

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, el dijous vinent 9 de maig de 2013 hi ha convocada una jornada de vaga d’alumnes, professors i famílies.

En aquests moments un percentatge molt baix del professorat ha manifestat la seva intenció de fer vaga, cosa que fa preveure que es podran mantenir la major part de les activitats habituals del centre. En qualsevol cas aquesta decisió és personal, i no és obligatori comunicar-ho a direcció. Per aquests motius es fa difícil fer previsions al respecte.

Pel que fa a l’alumnat, i segons el nostre reglament de règim intern, únicament tenen dret a fer vaga els alumnes de post-obligatòria que ho hagin comunicat segons el procediment establert. Aquest és el cas dels grups 1r A i 1r B de Batxillerat.

Els agraïm molt la seva comprensió i restem a la seva disposició per aclarir qualsevol dubte o consulta.

Aprofito l’avinentesa per saludar-los ben cordialment.

Maria Fernández Fernández