Resultats proves DELF

Diplôme d’études en langue française (DELF)

El passat dilluns 12 de juny es van fer públiques les notes dels alumnes que es van presentar a les proves DELF en la convocatòria d’enguany. En aquest sentit, estem contents de poder comunicar que tots aquests alumnes han estat admesos amb notes molt satisfactòries. Els alumnes pertanyien al nivell de 4t d’ESO i 1r de batxillerat, i s’havien presentat als nivells A2, B1 i B2.

Enhorabona nois i noies! Aquesta és la recompensa al vostre esforç i a la vostra constància. Esperem que això us motivi a mantenir l’interès en l’estudi d’aquesta llengua.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *