(RE)Imagina’t

Premi (RE)Imagina’t: fem un espot no sexista

Quatre  alumnes de 2n de Batxillerat de l’Institut Castellbisbal han estat un dels grups guanyadors de la 6a edició del (RE)Imagina’t de l’Observatori de les Dones en els Mitjans de Comunicació. Cecília Giménez, Cristina Castro, Òscar Duque i Naiara López, amb el projecte Menja’t els estereotips, han guanyat el premi al Millor espot de sensibilització (categoria 17-18anys).

(RE)Imagina’t és un concurs adreçat a grups de nois i noies que tenen entre 14 i 18 anys dels centres d’educació formal i d’entitats de lleure dels municipis que formen part de l’Observatori que proposa l’elaboració d’un guió i un story-board per a un espot no sexista. Un jurat format per persones expertes en l’àmbit de l’educació, el cinema, la televisió i la publicitat és qui otorga els premis. Els grups guanyadors tenen com a premi la possibilitat de realitzar l’espot amb el suport d’un equip de professionals de producció audiovisual amb la col·laboració de la Universitat Ramon Llull, Blanquerna.

TV3, per mitjà del programa TAGS, emetrà un reportatge  sobre el projecte i els guanyadors.