Recolecta en favor de l’ONG Proactiva Open Arms

El passat dijous 3 de novembre els alumnes de 3r d’ESO, després d’haver visionat el documental “To Kyma”, protagonitzat pel voluntaris de l’associació Proactiva Open Arms, vam decidir vendre pastissos i recaptar diners per aquesta ONG.
Aquest documental explica el drama dels refugiats sirians que intenten arribar a Europa. S’enfronten a les màfies, al fred, a la gana i a possibles enfonsaments dels vaixells i barques amb els quals viatgen, ja que són embarcacions molt precàries. Els refugiats de guerra intenten arribar a Grècia des de les costes turques, un viatge curt però ple de perills.
Els alumnes que van participar van fer al voltant de 20 pastissos, que van vendre al pati a alumnes i professors del centre. Vam recaptar 153,15 euros que ja hem fet arribar a l’associació. Sabem que aquests diners, encara que siguin modestos, serviran per ajudar a fer front a aquesta greu crisi humanitària. Davant de la inoperància dels nostres governants, la societat decideix i actua, i nosaltres com a part d’aquesta hem decidit fer-ho també.
Moltes gràcies a tots aquells que vau col·laborar per fer-ho possible.