L’alumnat PFI visita la seu de recursos humans d’Inditex

El passat divendres 11 de novembre els alumnes del PFI del nostre centre, com cada any, van visitar la seu de recursos humans del grup empresarial Inditex.
La sortida tenia una doble finalitat educativa. D’una banda, posar en pràctica els coneixements i les aptituds adquirides per participar en els processos de selecció de personal, i, d’altra banda, participar en el procés selectiu d’alumnes de formació professional com a futurs alumnes en pràctiques.
Com cada any els nostres alumnes participen en aquest procés de selecció, competint amb altres PFI i cicles formatius de grau mitjà de la família professional de comerç i màrqueting, per optar com a alumnes a la realització del mòdul de Formació en Centres de Treball en alguna de les diverses marques del grup empresarial.
Va resultar una sortida molt profitosa: vam aprendre molt i vam fer més cohesió de grup, tot plegat divertint-nos molt.
Enhorabona a tots els nostres alumnes per la seva participació i actitud!