Cuina

Projecte taller de cuina de la USEE

Ja hem començat aquest curs escolar el taller de cuina que realitzen els alumnes de la USEE a la cantina del nostre centre.
Aquest projecte que té caire professionalitzador vol treballar des de les diferents àrees:

• Català i castellà (l’escriptura i lectura de les receptes)
  • Matemàtiques i economia (escollir els productes a la botiga seguint el criteri millor relació qualitat preu i portar els comptes)
  • Hàbits de salut alimentària (escollir receptes saludables)

L’objectiu és treballar de forma interdisciplinar aquestes matèries donant-los un caire pràctic, quotidià i funcional: saber cuinar i menjar sa!

Us agraïm a tots fer possible que aquest taller continuï gràcies a la compra de l’entrepà de divendres!