Alumnes de 2n de batx. al TNC

El passat divendres 26 de gener una vintena d’alumnes de 2n de batxillerat van assistir a l’obra de teatre Blasted, de l’autora anglesa Sarah Kane, que aquests dies es pot veure al Teatre Nacional de Catalunya. L’assistència a una obra teatral és una activitat que cada any es promou des de l’àrea de català, amb l’objectiu de familiaritzar els alumnes amb espectacles de format adult, diferent a l’estil d’obres que acostumen a veure dins l’àmbit acadèmic.

Com a curiositat, entre el públic d’aquell dia hi havia l’actor Francesc Orella, que interpretava el personatge de Merlí, dins la sèrie del mateix nom, molt ben rebuda entre els adolescents també del nostre centre. Per això, els alumnes van aprofitar per fer-se unes fotos amb ell.