Acte de cloenda de la 3a edició del projecte PFI concurs d’aparadors de comerços de Castellbisbal

Com cada curs el PFI d’auxiliar de comerç i atenció al públic de l’Institut Castellbisbal organitza el concurs d’aparadors de comerços del municipi amb la col·laboració de l’Ajuntament i l’associació de comerciants BiSCA.
El projecte pretén que l’alumnat dissenyi i elabori els aparadors dels comerços participants per a la campanya de nadal i, posteriorment, posi en marxa la difusió publicitària per incentivar als clients a votar l’aparador que més els hagi agradat.
Enguany, finalitzada la 3a edició del concurs, es va portar a terme, el passat divendres 13 de gener, l’acte de cloenda del concurs a l’auditori municipal. Al final de l’acte, l’alumnat del PFI d’auxiliar d’hoteleria: cuina i serveis de restauració de l’Institut Puig de la Creu de Castellar del Vallès va servir un refrigeri per a tots els assistents.
En aquesta edició han participat els següents comerços: Ferreteria Roure Juni, Farmàcia Castellana, Òptica Castellbisbal, Zona Outlet, Farma Salut, Calçats Nuuk, Castellbisbal School i La Barretina.
Al llarg de l’acte, presentat per dos alumnes del PFI (Arnau Ayats i Adonay Brik) i acompanyat al piano per l’alumne Victor Domínguez, es van lliurar nombrosos premis, diplomes i guardons.
En primer lloc es va lliurar, per part de BiSCA, la panera guanyadora, els xecs regals als clients guanyadors i, per gentilesa de la pròpia associació, el nostre alumnat va rebre un xec regal per comprar als comerços de Castellbisbal.
En segon lloc, l’equip docent del PFI i membres de l’equip directiu de l’Institut Puig de la Creu van lliurar al seu alumnat diplomes en agraïment a la seva col·laboració a l’acte de cloenda.
Posteriorment, el director i la cap d’estudis del nostre centre van lliurar al nostre alumnat diplomes en agraïment a la seva implicació al projecte.
Finalment, es van atorgar els guardons als comerços i alumnes guanyadors:
Premi a l’aparador més original, lliurat per la regidora d’educació Isabel Méndez, per a Zona Outlet i elaborat per Carmen Mantas, Melina Hernández i Victor Domínguez.
Premi a l’aparador més elaborat, lliurat pel regidor de promoció econòmica Toni Pons, per a Calçats Nuuk i elaborat per Guillermo Modesto, Adonay Brik i Victor Sánchez.
Per primera vegada, un mateix equip de treball d’alumnes (Guillermo Modesto, Adonay Brik i Victor Sánchez) rep un segon premi. En aquest cas premi a l’aparador amb més esperit nadalenc per a Farma Salut lliurat per l’alcalde Joan Playà.
De la mateixa manera, en aquesta tercera edició es fa entrega d’un nou guardó a l’alumne més col·laborador. En aquest cas lliurat pel nostre director a l’alumne Edwin Castilla per la seva implicació i col·laboració en el muntatge i elaboració de tots i cadascun dels aparadors.
En finalitzar l’acte es va servir el refrigeri a càrrec de l’alumnat del PFI de cuina de l’Institut Puig de la Creu.
Agraïm la col·laboració i assistència dels comerços participants, de l’Ajuntament de Castellbisbal, de l’associació de comerciants BiSCA, de l’alumnat i professorat del PFI de Castellar del Vallès i de l’alumnat i famílies del nostre PFI.
Les fotografies que es mostren han estat cedides per l’Ajuntament de Castellbisbal, autoria d’Aleix Mateu.