Som el que fem cada dia, de manera que l’excel·lència no és un acte, sinó un hàbit.
Aristòtil

Informació final de curs 2016 – 2017

Ja hem arribat al final del curs! Això vol dir que tenim per davant dies intensos amb activitats i horaris que poden variar respecte als que hem mantingut al llarg del curs. Per això us deixem aquí la documentació necessària perquè tingueu present en cada moment els possibles canvis.

Bon acabament de curs a tothom!

Carta informativa per als alumnes de 1r de batxillerat
Carta informativa per als alumnes de 4t d’ESO
Carta informativa per als alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO

Preinscripció batxillerat, cicles i PFI

El mes de maig s’obre el termini de preinscripció de l’alumnat de batxillerat, cicles formatius i PFI. Per presentar les sol·licituds corresponents cal que us adreceu a la secretaria del centre dins d’aquest horari.

El calendari de tot el procés de preinscripció i matriculació és el següent:

Període de presentació de sol·licituds Del 16 al 24 de maig
Publicació de relacions baremades de sol·licituds provisionals 6 de juny
Període de reclamacions de la llista de baremació provisional Del 7 al 9 de juny
Publicació de relacions baremades definitives 14 de juny
Publicació de l’oferta final 30 de juny
Llistes definitives d’alumnes admesos 3 de juliol
Període de matrícula batxillerat i CFGM
Període per confirmar continuïtat al centre (alumnes batxillerat pendents setembre)
Període de matrícula extraordinària (alumnes batxillerat pendents setembre)
Del 4 a l’11 de juliol
Del 6 al 8 de setembre

Cal formalitzar la matrícula per confirmar la plaça al centre.

Documentació necessària per a la preinscripció de batxillerat i cicles formatius
Calendari detallat preinscripció
Documentació i calendari preinscripció PFI

Podeu trobar més informació sobre aquest procés i també els impresos que cal omplir a la pàgina web del Departament d’Educació.

Acte lliurament premis TdR

El dimecres 26 d’abril es va celebrar a l’Auditori Els Costals el primer Fòrum de Treballs de Recerca de Castellbisbal. Aquest fòrum té per objectiu promoure la recerca dels alumnes de 2n de batxillerat que estudien a la localitat, i premiar els millors treballs.
Aquesta primera… Llegeix més»

Proves Cangur

El dijous 16 de març es van fer les proves Cangur.  Des de fa anys l’Institut Castellbisbal participa en aquesta diada matemàtica que consisteix a resoldre 30 preguntes de resposta tancada en 75 minuts, sense cap suport informàtic.