Sortida 1r BATX – Fundació CIM de la UPC

L’alumnat de 1r de batxillerat tecnològic va anar el passat divendres 20 d’abril a visitar la Fundació CIM. Es tracta d’una fundació basada en el disseny de producte i la seva fabricació mitjançant diversos sistemes de fabricació.

Una vegada allà, els van explicar les funcions que realitza la fundació, així com diversos projectes en els quals havien treballat o estaven treballant, prèvia signatura d’un acord de confidencialitat que va signar cada alumne/a.

Per finalitzar, els van deixar visitar la planta pilot, on es realitza la fabricació de prototips i patrons. Aquests processos van des de l’arrancament de ferritja fins al modelat de plàstics i resines per sinterització o esterificació. Per descomptat, sense deixar de banda la impressió 3D en PLA o ABS mitjançant les impressores BCN3D.

Alguns dels alumnes ja han demanat referències per informar-se de formacions que es fan allà.

Des del MAC els agraïm la dedicació i el temps invertit en el nostre alumnat.