Projecte Amb La Fundació Del FC. Barcelona 2013

El passat dia 20 de juny els nostres alumnes de 4A van dur a terme la culminació del projecte solidari en col·laboració amb la Fundació FCBarcelona i la Fundació Pere Tarrès. Aquesta activitat forma part del Pla Educatiu d’Entorn (projecte de cogestió de l’Ajuntament de Cornellà i el Departament d’Ensenyament).
Aquest dia els alumnes de primer d’ESO del Maria Aurèlia van gaudir de les Olimpíades FCBarcelona en les quals van competir en futbol, pitxi, mocador, muralla, carrera d’obstacles…
Com a punt final de la celebració, un harlem shake de tots els participants i organitzadors i festa d’aigua amb obsequis per a tots.
Felicitats als organitzadors i participants!
L’any que ve més!!

Enllaç a les fotografies de la jornada.