Premis CAC a l’escola

El passat dia 30 de maig es van celebrar els premis CAC a l’escola. Va ser una jornada molt esperada ja que dos dels nostres professors de l’institut havien quedat com a finalistes a la categoria de professorat. En Mario Duran i la Sonia Martínez van participar en els premis amb la seva pel·lícula Martín & Zakia la qual van enregistrar l’any passat junt amb un bon grapat d’alumnes de l’institut, des de 3r ESO fins a Batxillerat. El resultat del seu treball va ser molt exitós, ja que van aconseguir “enganxar” els alumnes en tot el procés de rodatge.

I com tot bon treball ahir els profes i alumnes van ser atorgats amb el primer premi de la seva categoria. Si voleu, podeu gaudir tant de les fotografies de l’acte com del video de l’acta d’entrega de premis al següent enllaç, i també a la pàgina del facebook del CAC.

Enhorabona tant als profes com als alumnes per la seva bona feina!!!

El Mario Duran de l'Institut Capmany diu unes... - El CAC a l'escola_20160607171848