PORTES OBERTES 10 MARÇ 2018

Com cada any, l’Institut Maria Aurèlia Capmany organitza una jornada de portes obertes per a l’ESO i Batxillerat. Aquesta vegada la data s’ha fixat pel 10 de març, a les 11h.

ESO

• Acollida a l’entrada per part d’alumnat de primer  d’ESO i per part del professorat.
  • Lliurament d’una carpeta amb documentació.
  • A les 11h xerrada informativa a càrrec de l’Equip Directiu.
  • A les 11:45h visita a les instal·lacions del centre.
  • Cloenda de la jornada de portes obertes.

BATXILLERAT

• Acollida a l’entrada per part d’alumnat de 4t ESO i per part del professorat.
  • Lliurament d’una carpeta amb documentació.
  • A les 11h recepció a la biblioteca del centre. El coordinador de Batxillerat, Josep Presas, explicarà breument el funcionament de la jornada de portes obertes i l’estructura del currículum del Batxillerat.
  • Taules rodones separades per modalitats formades pels caps de Departament i exalumnes del centre que expliquen experiències viscudes al MAC i les sortides professionals. El professorat acompanyarà a les famílies al lloc on es realitzi la taula rodona de la seva modalitat.
  • Al voltant de les 11:45h, visita a l’aulari específic de la modalitat.
  • A les 12h, a la sala polivalent, es farà una xerrada informativa per part de l’Equip Directiu de l’INS MAC.
  • Cloenda de les jornada de portes obertes.