GREASE el musical INS MAC

Ahir, 13 de juny de 2018 s’estrenà el musical GREASE. Aquest projecte ha estat realitzat per alumnes de l’Escola Municipal d’Educació Especial Virolai i alumnes de l’INS MAC. A més, també han intervingut un grup de professors pertanyents a ambdós centres educatius.

El fil argumental de la història és el de la pel·lícula GREASE, si més no, apropant-la al nostre alumnat. El resultat és un musical divertit, dinàmic i molt entretingut al qual podem veure alhora en diverses ocasions a tots els alumnes participants, més de 20 persones damunt l’escenari. Només cal veure l’entusiasme de l’alumnat i les seves cares de satisfacció en acabar per saber que és tot un èxit.

Des del MAC volem donar les gràcies a l’EMEE Virolai per deixar-nos treballar amb els seus professors i alumnes, també a les personalitats que van assistir i a l’ajuntament de Cornellà per oferir-nos l’auditori de la biblioteca Sant Ildefons, amb els corresponents mitjans tècnics i humans.