Dues Notícies De La Biblioteca 2013

LIURAMENT DE PREMIS DEL TALLER LITERARI LA FRAGUA.

Els nostres alumnes Elisa Belinchón, Paula López Osorio i Hayar Oukhaya Ali de 2n d’ESO i Zaid El Fartak de 1r d’ESO han rebut el premi principal del TALLER DE LECTURES POC RECOMANADES/LA FRAGUA, durant l’acte de lliurament de premis celebrat al Citilab de Cornellà. L’activitat consistia a participar d’un club de lectura d’una hora setmanal, dirigida per un monitor, des del gener fins al mes de juny. Hem de destacar que el premi és un recull de valoracions: ganes de llegir, constància, interès, participació i gaudi envers la lectura. Des del centre us felicitem i us agraïm la feina feta. Enhorabona guanyadors!

EXPOSICIÓ I RECULL DE RECOMANACIONS: AMOR I LITERATURA.

La biblioteca del centre tanca aquest curs escolar amb l’exposició AMOR I LITERATURA. Us oferim els millors títols on l’amor és el tema principal.