Concurs De Punts De Llibre 2013

La participació del centre en la mostra de punts de llibre organitzada per l’Ajuntament de Cornellà s’ha vist recompensada amb la selecció de quatre alumnes com a finalistres. Dimarts 18 d’abril, Eric Busón, Fatima Amou, Mohamed Ikne i Majda Srigri van rebre un diploma de mans de diferents autoritats de l’ajuntament, durant l’acte de lliurament de premis, a la biblioteca pública Marta Mata. Enhorabona!

Aprofitem per recordar-vos que els punts romandran exposats del 22 d’abril al 4 de maig de 2013, a la biblioteca Marta Mata (antic cinema Titan, C/Rubió i Ors, cantonada Mare de Déu de Montserrat).

No us perdeu totes les informacions del Bloc de la Biblioteca. També podeu veure quins han estat els finalistes de tot Cornellà a la pàgina de lesBiblioteques Escolars de Cornellà.