Cinema JOVE: 3r ESO D i escola Virolai

El passat dia 11 de juny a les 17:30, els alumnes de 3r ESO D i de l’escola Virolai van assistir a la Segona edició del Festival de Cinema Jove a la Filmoteca de Catalunya.

Els nostres alumnes presentaven un curtmetratge que han gravat durant aquest curs escolar juntament amb els alumnes del Virolai. Tots estaven molt nerviosos i entusiasmats per veure’s per primer cop a la pantalla gran d’un cinema.

El festival no va decebre gens ja que tots els curtmetratges presentants demostren la necessitat que tenim d’escoltar allò que els joves tenen a dir, i ens ofereixen la possibilitat d’aprendre valors, empatía i maneres diferents d’enfrontar-se als problemes.

Al final de l’acte, els representants tan del Virolai com del MAC van pujar a l’estrada a recollir el cartell promocional del seu curt. Quin final de festival més emocionant!!!

Per acabar, volem agrair a tothom que ha participat en el projecte de cinema jove la gran feina que hi ha al darrere del curt. Gràcies, doncs, als alumnes del MAC i el Virolai per fer una gran feina, a l’Aida de l’Esplai Fontsanta i a en Iaco Subirats de l’Associaó Méliès per apropar i tenir tanta paciència per ensenyar cinema als nostres alumnes, i per últim, moltes gràcies també a l’escola Virolai per treballar amb nosaltres en un projecte tan interessant.

Si voleu veure el Curtmetratge, feu click aquí.