2n de Batxillerat visita la Phillips Collection

El dia 21 d’abril, alumnes de segon de batxillerat humanístic i artístic, vam anar a l’exposició d’impressionistes i moderns al CaixaForum de Barcelona. La col·lecció fou feta per Duncan Phillips, un gran col·leccionista i crític d’art que al llarg de la seva vida va comprar quadres a pintors molt reconeguts, fent un recorregut per molts corrents artístics. Per aquesta raó, a l’exposició hem pogut veure pintures des del neoclàssic, passant pel romanticisme i realisme, algunes pintures impressionistes, postimpressionistes, expressionistes, cubistes…per finalment acabar amb l’abstracció.

A la visita hem tingut una guia que ens ha ajudat a comprendre més les obres i a fer memòria del que hem après fins ara a l’assignatura d’Història de l’Art.

A tots els alumnes ens ha agradat molt aquesta visita. Creiem que mitjançant aquestes sortides a exposicions posem en pràctica tot el que hem après, relacionant conceptes, i ens motiva de cara a anar a altres exposicions.

Per cert! Després de sortir del CaixaForum ens hem acostat al Pavelló Alemany per a repassar per selectivitat.

Miriam M. T.