L’AMPA

És una associació sense ànim de lucre.

Si voleu formar part de la Junta de l’AMPA feu-nos arribar les vostres dades a l’adreça de correu electrònic ens posarem en contacte amb vosaltres.

ampa@institutcapmany.cat

També ens trobareu al facebook:

AMPA  Ins Maria Aurèlia Capmany

Seran benvingudes les vostres opinions, propostes, queixes i suggeriments. Us animem a participar a l’AMPA i en les activitats que organitzem.

CONTACTE

Ens podreu trobar els dimecres 16:30 a 17:30 hores, al local que l’AMPA  té al pati de l’ institut situat enfront de l’hort, entrant per la porta principal a mà dreta.

——————————————————————————————————————————————————————-

OBJECTIUS DE L’AMPA

-L’objectiu fonamental de l’associació és de contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els nois i les noies. El seu funcionament es basa en el diàleg i amb la col·laboració dels diversos sectors de la comunitat educativa.

-Donar suport i assistència als membres de l’associació i, en general, als pares, els tutors i els alumnes del centre en tot allò que fa referència a l’educació integral dels seus fills.

-Promoure la representació i la participació dels pares dels alumnes en els Consells Escolars i altres òrgans col·legiats.

-Promoure i realitzar tota mena d’activitats físicesportives.

——————————————————————————————————————————————————————-

FOMENT ACTIVITATS ESTRAESCOLARS