Visita TV3

Ahir, 18 de desembre, els alumnes de 3r d’ESO van visitar les instal·lacions de TV3. Van tenir l’oportunitat de visitar diferents platós, un d’ells el del programa Tarda Oberta, decorat amb més de 20.000 gots de plàstic i també vam presenciar l’assaig per al rodatge de… Llegeix més»

Les maletes matemàtiques a la Setmana de la Ciència

Aprofitant la Setmana de la Ciència, el departament de matemàtiques ha fet una exposició de materials matemàtics manipulables per a ajudar a consolidar els coneixements que s’introdueixen a l’aula. S’ha fet a la biblioteca i els alumnes han baixat a fer activitats i jocs amb el material a les hores lectives.
Les fotos mostren els alumnes de Primer d’ESO experimentant amb el material.

CASTANYADA 2017

Com cada any al MAC celebrem la castanyada amb un munt d’activitats: Trobada esportiva amb els alumnes de 6è de les escoles del barri, sortides tutorials dels grups d’ESO i Batxillerat, i no podien faltar, les castanyes i els panellets, tot fet pels nostres alumnes… Llegeix més»

Comunicat

La Comunitat Educativa del nostre centre sempre ha apostat per la convivència pacífica. Instem als polítics a què utilitzin les eines que la faciliten: el diàleg i l’empatia.

“La PAU no és un cop de vent sobtat, sinó la pedra en la qual cada dia cal… Llegeix més»

INICI DE CURS 17/18

DIJOUS 7:
Recollida butlletí notes de setembre: 9:45h
DIJOUS 7 I DIVENDRES 8:
Matrícula batxillerat per l’alumnat que ha aprovat al setembre.
DIMARTS 12
RECOLLIDA ORDINADORS (alumnat 1r ESO):
de 10:00 a 11:00
ACOLLIDA D’ALUMNES DE 1r, 2n ,3r i 4t d’ESO:
9h  Acollida 1r d’ESO
9.30h  Acollida 2n d’ESO