Cloenda III Concurs del tabaquisme

Durant el curs 2017-2018 els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Can Jofresa han participat en la III Jornada del Tabac, a través d’una sèrie d’activitats. La més rellevant de totes ha estat la cloenda, el dia 31 de maig d’enguany, en el transcurs de la qual s’han lliurat tres premis a vídeos de foment d’antitabaquisme: el més visualitzat, el més original i un tercer per als que més hi han participat. El premi al més visualitzat ha estat atorgat a un grup de 3E pel vídeo “Una vida”, mentre que el més original ha estat per al vídeo “Smoking Robot”. Finalment, al grup de 3D se’ls ha atorgat un premi perquè ha estat la classe que més hi ha participat.