PORTES OBERTES BATXILLERAT 2024-25

Dissabte 6 d’abril, de 10:00h a 13:00h, tindrà lloc la “Jornada de Portes Obertes 2024-25” del nostre institut.

Durant tot el matí s’organitzaran visites guiades i es podran visitar totes les instal·lacions i espais del centre. També hi ha programades diverses activitats de diferents àmbits.
Així… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ D’ESO CURS 2024/2025

Les dates per realitzar la preinscripció són del 8 al 20 de març.
Podeu consultar més informació en el següent enllaç.

INFORMACIONS I/O RECOMANACIONS:

• Tenir escanejada o fotografiada la documentació en el mateix dispositiu desd’on esfa la sol·licitud.
  • El codi de centre de l’Institut Lluís Domènech i Montaner… Llegeix més»

TARDES DE CAFÈS PEDAGÒGICS

Durant aquest trimestre organitzarem un cicle de cafès pedagògics per famílies i docents. Una sèrie de xerrades parlant de temes relacionats amb l’educació i els adolescents.

El cicle de xerrades és organitzat per l’institut amb la col.laboració de l’AFA.

Veureu que hi ha una xerrada mensual… Llegeix més»

PORTES OBERTES ESO 2024

DIUMENGE 25 DE FEBRER PORTES OBERTES ESO.

Si voleu conèixer personalment les nostres instal·lacions, obrirem les nostres portes el matí del diumenge 25 de febrer (de 10 a 13:00h).

També hi… Llegeix més»

CURS GRATUÏT B1 DE FRANCÈS

Des d’aquest mes de gener l’INS Domènech i Montaner ofereix gratuïtament una extraescolar de preparació del Nivell B1 de francès per a tots aquells alumnes que hi estiguin interessats.

Les classes s’imparteixen setmanalment cada dimecres de 16h a 17:30h, són obertes a tot l’alumnat de 3r i 4t d’ESO del nostre centre, però també al d’altres… Llegeix més»

NADAL 2023

La comunitat educativa de l’Institut Lluís Domènech i Montaner us desitgem un Bon Nadal i un any nou ple de felicitat i nous reptes.

MANIFEST 25N

El 25 de novembre és el dia internacional contra la violència masclista i arreu del món milions de persones es manifesten en grans manifestacions exigint que s’aturi l’assassinat i les injustícies masclistes contra la dona.
L’Assemblea General de l’ONU va declarar la data del 25 de… Llegeix més»

ESPECIAL CASTAWEEN

El dimarts 31 d’octubre va tenir lloc el 1r concurs de decoració d’aules amb temàtica terrorífica dels alumnes de 3r i 4t d’ESO. Cada grup, va col·laborar decorant l’aula amb materials reutilitzats. Durant el matí, un jurat va passar per les classes que concursaven,… Llegeix més»

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes i benvolguts,
Us informem de les properes eleccions al Consell Escolar de l’Institut Lluís Domènech i Montaner.
Els censos electorals de cada sector estaran exposats al tauler d’anuncis del centre des del dia 30 d’octubre fins al dia 23 de novembre.

Les candidatures s’han de presentar… Llegeix més»