Projecte LILA

El Projecte Lila és un projecte interdisciplinari i de centre. Estan implicats tots els cursos, principalment els de l’ESO i totes les matèries.
Els objectius principals del Projecte Lila són:
  • Promoure la imaginació dels alumnes.
  • Motivar els alumnes.
El funcionament seria el següent:
  • Els alumnes han de trobar relacions de cada tema de cada matèria (que sigui possible) relacions amb la paraula LILA, en el sentit més ample possible (color, sigles, pronoms febles, …)
  • Aquestes relacions han de constar al Racó Lila que hi ha a cada classe.
  • A final de curs hi haurà una preselecció dels millors Racons Lila i aquests seran exposats a tot el centre en una “gala” que tindrà lloc l’1 de juny de 2017 al gimnàs (Hi haurà exposicions, actuacions, ….)
  • Un jurat de professors i els alumnes votaran el millor Racó Lila i aquest representarà el curs següent l’institut en els diferents concursos educatius en els que es presenti el centre.