Premi Aules Netes

Aquest dia 13 de desembre, els alumnes de 1r ESO B van gaudir d’un dia de patinatge a la pista de gel de Tortosa. Tal com podeu veure a les fotografies vam xalar molt ( i també vam riure d’algunes caigudes ) XD.

Ells van ser els merescuts guanyadors del premi de la lliga d’aules netes del primer trimestre, en imposar-se per 9 punts als alumnes de 4t A.

Volem felicitar des de l’escola verda a totes les classes participants en la lliga i animar-vos a aconseguir el premi per aquest 2n trimestre i el preuat premi de campions de la lliga 21/22.

Per ser els més sostenibles possibles, vam fer el viatge amb tren. El que suposa un 80% menys d’emissions contaminats respecte de l’autobús escolar.