Intercanvi d’una alumna de batxibac amb una alumna de Quebec

Aquesta setmana s’ha incorporat al  Centre l’alumna provinent de Quebec que comença la seva estada d’un trimestre al nostre poble.Aquesta estada, igual que la que es va fer el curs passat, està dins del programa «Catalunya-Quebec» organitzada pel Departament d’Ensenyament i que consisteix en l’ intercanvi d’un trimestre amb una estudiant d’aquí. Aquest programa té la finalitat d’aprofundir en l’intercanvi de coneixements d’ambdues  cultures. Durant el segon trimestre l’alumna Joana Blanch es desplaçarà a aquesta bonica regió de Canadà per assistir allí a classe, millorar la llengua francesa i gaudir del seu fred hivern.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *