Intercanvi Cerizay

Després d’un llarg viatge,per fi els alumnes francesos de Cerizay que realitzen un intercanvi lingüístic amb alumnes del nostre Centre,  ja són aquí per passar una setmana a la Cala.Les nostres mares i pares els van fer una gran rebuda. Durant aquesta setmana les families dels alumnes de 3r d’ESO que participen en aquest projecte els acolliran  i el Centre té programades diferents activitats que realitzaran durant la seva estada al nostre poble. Avui han anat a classe, han visitat el poble i s’han banyat amb les tonyines de Balfegó. Un gran primer dia!

Aquest divendres han visitat el Delta i la desembocadura del riu Ebre a bord d’un barco, han après a tirar el rall, han menjat un bon arròs i cóc de garrofa , jocs tradicionals i fins i tot han entrat al quadre d’arròs per conèixer la sensació que es té dintre de l’arrossal. Un bon comiat per aquests alumnes francesos i enriquiment per a tots!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *