Prova Canguret

Avui alguns alumnes de 2n d’ESO han realitzat la prova Canguret de matemàtiques.
Aquesta prova està  inspirada  en la prova Cangur i en els Problemes a l’Esprint, ja que té la mateixa estructura que la primera,  i ofereix, com la segona, llibertat d’horari i la possibilitat de fer-la des del mateix centre.El Canguret és una competició popular i la finalitat és que
els alumnes gaudisquen de les matemàtiques.

Dones i ciència

L’alumnat de Batxillerat i de l’optativa de ciències de 3r. ESO han tingut una xerrada : “Dones i ciència una carrera de fons” en motiu del dia de la nena i la dona en la ciència (11 de febrer).La xerrada l’ha realitzat la Dra Núria Salan, professora de la UPC i presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia.

Diplomes de Francès

Aquesta tarda, els nostres alumnes han anat a l’Auditori de Tortosa per rebre els seus diplomes de Francès. A més, l’Institut Français ha volgut reconèixer la tradició plurilingüe del nostre centre i per això ha fet entrega d’una placa al nostre director Javier Sánchez.
Els alumnes que han obtingut el diploma A2 de Francès són:
Maria Álvarez,Nicole Brull,Paola Enamorado,Dídac Estrada,Isaac Flores,David Fort,Sohayla Lakbiach,Anna Lluen,Ariadna Madera,Ariadna Neira,Paula Nolla,Mariona Tresserras,Anna Vila,Joel Vilanova,Yasmina Zait.
Han obtingut el diploma B1:
Joana Blanch,Nerea Cervera,Paula Molina,Genís Piñol,Marc Sancho.
I ha obtingut el diploma B2:
Paula Colldeforns.

Som el centre amb més diplomats de tot Terres de l’Ebre!
MOLTES FELICITATS!

Treball de síntesi

L’alumnat de 2n. ESO ha començat el Treball de Síntesi.La major part d’ells realitzaran una estada a Andorra per aprendre a esquiar, a més es visitarà  la Farga Rosell i s’aniran a relaxar al balneari de Caldea. La resta d’alumnes es queden a l’institut elaborant un trivial amb preguntes relacionades amb diferents aspectes del municipi.