Projecte Geobiografies

Els 3, 4 i 5 de juliol es va realitzar al CENEAM (Centre nacional d’educació ambiental) a Valsaín (Segòvia) el III Simposi de ESenRED (escuelas sostenibles en red). L’Institu M. D. Candelera hi va assistir per agafar-ne idees i compartir-hi el projecte Geobiografies a l’Ametlla de Mar que es va dur a terme dins del programa APS durant el curs 2015-2016.

Curs CIATE

Els tres alumnes que han realitzat el curs d’esport ja l’han finalitzat. Enhorabona!

El curs CIATE ( curs d’iniciació a Tècnic d’Esport)  té com a objectiu facilitar la informació bàsica per a la realització d’ activitats esportives i la iniciació esportiva, fomentant la multipràctica esportiva, en aquest cas, a les modalitats d’ esports d ’associació o d’ equip.

Els Cursos d’ Iniciació a Tècnics d’ Esport (CIATE) seran reconeguts mitjançant una certificació d’ assistència signada per l’ Escola Catalana de l’ Esport del Consell Català de l’ Esport de la Generalitat de Catalunya, amb la modalitat d ’Activitats Fisicoesportives en Instal·lacions Esportives Convencionals.

19554064_1335413713239224_4493436015522406716_n

Formació Erasmus+

El director del Centre, Javier Sánchez, i el professor, Guillem Rigol, assisteixen a la jornada de formació Erasmus+ al Palau de Congressos de Valladolid els dies 26-27 de juny. El projecte Erasmus “Bachibac”del nostre Centre ha estat escollit com a projecte de qualitat i rebrà una subvenció del Sepie (Servei espanyol per a la internacionalització de l’educació) de 6.700 euros per al curs 2017/18.

IMG-20170626-WA0000

Intercanvi lingüístic a França

Durant una setmana els alumnes de 2n d’ESO han estan a Cerizay, un poble de França, dins del programa d’intercanvi lingüístic en que participa el nostre Centre. Allí han estat acollits per les families dels alumnes de l’institut que també participen en aquest projecte,s’han conegut amb els corresponents francesos mitjançant un “speed-dating” i han realitzat diferents activitats: assistir a classes, visitar Futuroscope, anar a La Rochelle, L’ Île de Ré, el parc “Poy du Fou”….Han estat uns dies molt profitosos!

Graduació dels alumnes de batxibac

El dia 9 de juny es va dur a terme el lliurament de diplomes i comiat de l’alumnat de Batxibac 2017. A l’acte van assistir l’ Inspector d’ Ensenyament, la Cap de Servei de Llengües Estrangeres de Terres de l’ Ebre, l’Alcalde de l’Ametlla de Mar, el Director del nostre Centre, famílies i professorat. Enhorabona als graduats!