Intercanvi lingüístic a França

Durant una setmana els alumnes de 2n d’ESO han estan a Cerizay, un poble de França, dins del programa d’intercanvi lingüístic en que participa el nostre Centre. Allí han estat acollits per les families dels alumnes de l’institut que també participen en aquest projecte,s’han conegut amb els corresponents francesos mitjançant un “speed-dating” i han realitzat diferents activitats: assistir a classes, visitar Futuroscope, anar a La Rochelle, L’ Île de Ré, el parc “Poy du Fou”….Han estat uns dies molt profitosos!

Graduació dels alumnes de batxibac

El dia 9 de juny es va dur a terme el lliurament de diplomes i comiat de l’alumnat de Batxibac 2017. A l’acte van assistir l’ Inspector d’ Ensenyament, la Cap de Servei de Llengües Estrangeres de Terres de l’ Ebre, l’Alcalde de l’Ametlla de Mar, el Director del nostre Centre, famílies i professorat. Enhorabona als graduats!

Bicicletada 2nESO

El departament d’ Educació Física ha organitzat una bicicletada amb els alumnes de 2n d’ESO. Han realitzat el  trajecte de la Via Verda que va de Amposta a Sant Jaume d’Enveja. Aquesta activitat està inclosa dins dels continguts curriculars de la materia d’EF.