Intercanvi d’una alumna de batxibac amb una alumna de Quebec

Aquesta setmana s’ha incorporat al  Centre l’alumna provinent de Quebec que comença la seva estada d’un trimestre al nostre poble.Aquesta estada, igual que la que es va fer el curs passat, està dins del programa «Catalunya-Quebec» organitzada pel Departament d’Ensenyament i que consisteix en l’ intercanvi d’un trimestre amb una estudiant d’aquí. Aquest programa té la finalitat d’aprofundir en l’intercanvi de coneixements d’ambdues  cultures. Durant el segon trimestre l’alumna Joana Blanch es desplaçarà a aquesta bonica regió de Canadà per assistir allí a classe, millorar la llengua francesa i gaudir del seu fred hivern.

Projecte Erasmus+ per a Centres amb batxibac

Els professors del nostre centre Ramon Blanch i Guillem Rigol, acompanyats pel director Javi Sánchez, fan estada a tres instituts de la Bretanya francesa realitzant tasques d’observació de classes. Aquesta és una de les activitats previstes pel projecte Erasmus+ concedit al nostre institut per part de la Unió Europea per tal de millorar les classes que es fan al nostre centre.

Viatge a Brussel·les

Els i les nostres alumnes de Batxibac han començat el nou curs 2017-2018 de viatge a Brussel·les. Allí han visitat el Musée Hergé, el Musée des Instruments, han caminat pels carrers d’una de les capitals més importants  d’Europa, han practicat el francès i han visitat el Parlament Europeu.

Projecte Geobiografies

Els 3, 4 i 5 de juliol es va realitzar al CENEAM (Centre nacional d’educació ambiental) a Valsaín (Segòvia) el III Simposi de ESenRED (escuelas sostenibles en red). L’Institu M. D. Candelera hi va assistir per agafar-ne idees i compartir-hi el projecte Geobiografies a l’Ametlla de Mar que es va dur a terme dins del programa APS durant el curs 2015-2016.

Curs CIATE

Els tres alumnes que han realitzat el curs d’esport ja l’han finalitzat. Enhorabona!

El curs CIATE ( curs d’iniciació a Tècnic d’Esport)  té com a objectiu facilitar la informació bàsica per a la realització d’ activitats esportives i la iniciació esportiva, fomentant la multipràctica esportiva, en aquest cas, a les modalitats d’ esports d ’associació o d’ equip.

Els Cursos d’ Iniciació a Tècnics d’ Esport (CIATE) seran reconeguts mitjançant una certificació d’ assistència signada per l’ Escola Catalana de l’ Esport del Consell Català de l’ Esport de la Generalitat de Catalunya, amb la modalitat d ’Activitats Fisicoesportives en Instal·lacions Esportives Convencionals.

19554064_1335413713239224_4493436015522406716_n

Formació Erasmus+

El director del Centre, Javier Sánchez, i el professor, Guillem Rigol, assisteixen a la jornada de formació Erasmus+ al Palau de Congressos de Valladolid els dies 26-27 de juny. El projecte Erasmus “Bachibac”del nostre Centre ha estat escollit com a projecte de qualitat i rebrà una subvenció del Sepie (Servei espanyol per a la internacionalització de l’educació) de 6.700 euros per al curs 2017/18.

IMG-20170626-WA0000