Viatge a Roma (18-22/06/18)

Els alumnes de 4t d’ESO han realitzat el viatge de fi de curs a Roma del 18 al 22 de juny.

El primer dia van matinar molt per agafar l’autocar cap a l’aeroport de Barcelona on els esperava un vol directe a Roma. A la tarda varen poder realitzar una primera visita de la ciutat.

El segon dia, amb el guia oficial, varen realitzar la visita de 3h de la ciutat. A la tarda visitaren San Pietro en Vincoli, Panteon , Plaça Navona i altres.

El tercer dia visitaren el Vaticà, els seus museus i la Capella Sixtina. A la tarda passejaren per la Roma Monumental, plaça Navona, Plaça Espanya, Fontana de Trevi i Trinità dei Monti.

El quart dia visitaren el Coliseu, El Palatino i el Foro. A les 18h30 sortiren des de l’ hotel amb autocar cap el port de Civitavecchia per embarcar al vaixell de tornada a Barcelona.

El 5è dia a bord del vaixell, amb arribada a Barcelona a les 19h, on els esperava l’autocar de tornada a Cambrils.

Alumnes i professores acompanyants sempre recordaran amb satisfacció aquest viatge de final d’etapa!