Premis excel·lència Cambrils 2018 (18/06/2018)

El dilluns 18 de juny a les 13h l’Ajuntament de Cambrils va lliurar els Premis d’Excel·lència i els reconeixements als vuit alumnes amb els millors expedients acadèmics de Batxillerat i Cicle Formatiu de Grau Superior del curs 2017/18.

L’acte va comptar amb la participació de l’alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza; el regidor de Cultura i Festes, Lluís Abella, i el regidor d’Ensenyament, Alejandro García.

L’alcaldessa i el regidor de Cultura van destacar l’esforç, la tenacitat i la constància dels i les alumnes i van fer extensiva la felicitació al professorat i a les seves famílies.

El Premi d’Excel·lència al millor expedient acadèmic de Batxillerat ha estat per a l’alumna Maria Vidal Trilla, de l’Institut Cambrils, que ha obtingut una nota final de 10.

D’altra banda, l’Ajuntament també va voler reconèixer l’esforç d’alumnes que també obtingueren uns resultats destacats: Maria Roca Fernández (9,67), Laia Pomar Pallarès (9,57) i Susanne Marij Hallebeek (9,53) de l’Institut Cambrils i Beatriz Martínez Ruiz (9,48) de l’Institut Ramon Berenguer IV

L’enhorabona: MARIA VIDAL, MARIA ROCA, LAIA POMAR i SUSANNE HALLEBEEK, un premi del tot merescut!

Per a més informació podeu llegir l’article:

Cambrils lliura els Premis d’Excel·lència a l’alumnat amb la nota més alta (Diari digital Tarragona 21)