Per accedir als  nodes  se us demanarà identificació. Feu-ho clicant en amb el vostre compte de “inscamarles.cat”.

TREBALLS DE RECUPERACIÓ SETEMBRE

Els alumnes que tingueu que fer alguna recuperació al setembre, haureu d’entrar al moodle de l’insti on trobareu els treballs de recuperació classificats per cursos. També hi trobareu les claus per accedir-hi.
Si teniu algun problema d’accés, envieu un missatge a admin@inscamarles.cat .

FINALITZACIÓ 2n MURAL DE L’ENTRADA

Els alumnes, tutoritzats per la professora Laura Llaó, de l’optativa de dibuix de 3r i 4t juntament amb els alumnes de 2n D han realitzat el 2n mural de l’entrada del centre. El disseny ha estat escollit entre tots. Els alumnes han fet un excel·lent… Llegeix més»

ECONOMIA CIRCULAR

5 de juny – DÍA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT