TRES ALUMNES DE L’INS OBTENEN LA DISTINCIÓ DE LES PAU´S

El passat dijous 29 de juny de 2017, es van fer públics els resultat de les Proves d’Accès a la Universitat del curs 2016-17.

Dels resultats obtinguts cal destacar que tres alumnes de 2n de batxillerat: Montse Bacardit Guardiola, Ferran Sebarroja Torra i Elda Prat Pla, han obtingut la Distinció de la Prova d’Accés a la Universitat, que s’atorga a tots els estudiants de batxillerat de Catalunya que han obtingut, en la fase general, una nota superior o igual a nou punts.

Des d’aquí, els fem arribar la més cordial felicitació, que traslladem juntament amb la nostra enhorabona a tot l’equip docent i professorat, perquè un resultat d’excel·lència com aquest, només pot ser conseqüència d’una tasca formativa d’equip desenvolupada amb rigor, constància i eficàcia.

L’acte de lliurament de les Distincions de la Prova d’Accés a la Universitat va tenir lloc el dijous dia 20 de juliol a les 18:30 hores a L’Auditori, carrer Lepant, 150, de Barcelona.