PARTICIPACIÓ A LA 13ena GIMCANA MATEMÀTICA

Aquest dijous al centre de Manresa ha acollit la XIII Matemàtica organitzada pel Centre de Recursos Pedagògics del Bages.

L’activitat ha estat seguida per l’alumnat de 1r d’ESO i com a col·laboradors han participat també alguns alumnes de 3r ESO. En total han realitzat les proves al voltant de 1.200 alumnes, repartits en dos torns i dos itineraris, al llarg del matí (entre les 9 i les 13.15h) i aniran resolent, en grups de cinc, les diferents proves que se’ls ha preparat. Cada grup d’alumnes té la possibilitat de resoldre quinze proves matemàtiques fent servir l’enginy i estratègies de càlcul i de mesura.