Els alumnes d’Economia de Batxillerat a la 2a Jornada d’Economia a la Catalunya Central

Aquest dijous els alumnes d’Economia de Primer de Batxillerat van participar a la 2a Jornada d’Economia a la Catalunya Central que es va desenvolupar a la UManresa.
La Jornada va constar de la presentació del concurs MasterBolsa, una activitat col.laborativa realitzada per Cocolisto, uns tallers relacionats amb el mon econòmic i com a cloenda una xerrada de Jose Maria Gay de Liébana que es deia “Un garbeo por la  economia mundial”.
La jornada va ser molt pràctica i els alumnes van disfrutar moltíssim. Al acabar vam marxar amb un detall per part d’una empresa col.laboradora.