Congrés al CosmoCaixa de Barcelona. Projecte CoResponsaVIHlitat

Dimecres 6 de juny, l’alumnat de Biologia i Geologia de 4t d’ESO hem participat al congrés final on els tretze centres hem posat en comú els resultats de la nostra recerca i les accions dutes a terme a partir de les conclusions assolides, en el marc del Projecte de Recerca Participativa organitzat per Edulab. La nostra línia d’investigació ha estat Estigma i VIH.

Durant la jornada, també s’han fet xerrades d’experts en diferents àmbits, sobretot de salut pública. Ha obert l’acte el Dr. Bonaventura Clotet, director de l’Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa des del 1995, entre altres responsabilitats professionals.

Han participat, en nom de tots, en Noah, la Nídia, l’Oriol, l’Adrià i l’Ilías. Enhorabona per haver explicat tant bé la feina feta durant aquest trimestre! I també a la Zoe pel mural!

Alumnat de 4t d’ESO de Biologia i Geologia