ALUMNES DE BIOLOGIA I GEOLOGIA DE 4T D’ESO PARTICIPEN EN EL PROJECTE CO-RESPONSAVIHLITAT

Alumnes de biologia i geologia de 4t d’eso participen en el projecte co-responsavihlitat per definir una agenda de recerca en prevenció del vih/sida.

És un projecte pilot que s’emmarca dins del projecte europeu EnRRICH i el programa educatiu Xplore Health.

La innovació que aporta el Co-ResponsaVIHlitat és que per primera vegada es té en compte l’opinió de la comunitat educativa en la presa de decisions.

El projecte compta amb la participació de més de 650 estudiants i docents de secundària, incloent l’alumnat de Biologia i Geologia de 4t d’ESO de l’institut Cal Gravat, que col·laboraran amb investigadors/es de les Universitats Pompeu Fabra (UPF) i de Barcelona (UB), 2 institucions públiques, 2 centres de recerca i 7 entitats de la societat civil. Conjuntament, elaboraran un llistat de prioritats de recerca en matèria de prevenció.

Els nostres alumnes en treballaran una vessant concreta; amb la informació recollida a través d’entrevistes i recerca bibliogràfica, elaboraran un informe escrit i un vídeo que compartiran amb els altres centres participants. El maig es farà acta de cloenda al CosmoCaixa.

Més informació del projecte a: