ALUMNAT DE 4rt D’ESO i 1r BATXILLERAT AL GRAN RECAPTE D’ALIMENTS

Els alumnes de 4rt d’ESO han participat com a voluntaris a la campanya El Gran Recapte d’Aliments a Catalunya que s’ha celebrat aquest cap de setmana per recollir aliments bàsics per a les persones més necessitades.

L’alumnat que cursa 1r Batxillerat, també s’ha adherit a la Campanya de Recollida d’Aliments és per això que:

• el dilluns 4 de desembre, el dimarts 5 de desembre, el dilluns 11 de desembre, el dimarts 12 de desembre i el dimecres 13 de desembre.

Ens trobareu al vestíbul de l’institut des de les 7:50 fins a les 8:05, per poder fer la vostra aportació solidària i de forma voluntària i anònima.

Moltes gràcies!