5a SETMANA CULTURAL

Aquest any, dediquem la setmana a treballar les diversitats, per tant, l’hem anomenat: SOM PLURALS. A 1r d’ESO treballem la diversitat socioeconòmica, a 2n d’ESO es tracta la diversitat emocional, a 3r d’ESO treballem la diversitat cultural i a 4t d’ESO el projecte de vida. A diferència dels anys anteriors, els alumnes realitzaran un projecte relacionat amb cada diversitat. L’alumnat no farà classe ordinària i es dedicaran aquestes hores al desenvolupament de cada projecte.
El dijous dia 27 d’abril els alumnes van al congost per participar a les 3res Mini-olimpíades de Cal Gravat, i el divendres després dels Jocs Florals i els tallers, al final del matí tots els alumnes participaran d’una HOLY FEST.
flyer