FESTIVAL DE NADAL: 10 ANYS JUNTS

El dijous 20 de desembre amb motiu de la celebració del 10è aniversari de l’institut Cal Gravat, del llavors 5è institut públic de Manresa, vam poder gaudir d’un seguit d’actuacions i recordar molts dels moments emotius tot i fent menció a cadascun dels anys i cursos.

L’eix vertebrador del festival va ser un llibre on es recollia cadascun dels moments més importants viscuts amb imatges i actuacions dels alumnes molt ben preparats i elaborats, tots amb la col·laboració del professorat.

La celebració de l’acte va tenir lloc al Teatre KursaaI i es va cloure amb el ball del professorat, el lema de “caminant junts per arribar més lluny” i el logo guanyador del concurs realitzat entre l’alumnat.

Aquest és el primer dels actes previstos de celebració i se’n preveuen realitzar un parell més al llarg del curs i en moments com a la Setmana Cultural i el Festival de Primavera.

Felicitats a tots i totes per fer-ho possible!!!

CURSA PER LA VIDA DE LA MARATÓ

Diumenge passat 16 de desembre, dia de la Marató de TV3 dedicada aquest any a recaptar fons per a la investigació de la malaltia del càncer, es va fer la ja tradicional ” Cursa per la Vida de la Marató de TV3 “, aquest any pels voltants del Parc de l’ Agulla.
A la sortida de la cursa ens vam trobar amb el Yeray Martínez, alumne de 3r d’ ESO, i el Salvador, el seu pare, i dues mares dels alumnes de 1r de batxillerat : la Conchi, mare del Christian Acera, i la Rita, la mare del Manu Carmona.
Enhorabona a tots i totes per la vostra participació a la cursa i la vostra col·laboració per la causa!!!!

CAMPANYA BANC ALIMENTS 2018

Com cada any els estudiants dels estudis postobligatoris del centre col·laboraran en la Campanya del Banc dels aliments. Enguany seran els alumnes de 2n de Batxillerat els que faran la recollida d’aliments al vestíbul del centre els dies 17, 18 i 19 de desembre de 7:50 a 8:10.
Enguany ens demanen els següents aliments: Paquets de llenties, cigrons i mongetes seques, Oli d’oliva i oli de girasol, Sucre, Gel de dutxa i Sabó per a rentar la roba.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració

BOJOS PER LA CIÈNCIA

L’alumne de 1r Batxillerat Noah Marquez Vara ha estat seleccionat per participar al curs Bojos per la ciència: Noves tecnologies dins de la 7a edició del programa Bojos per la ciència de la Fundació Catalunya La Pedrera. Després de realitzar una entrevista i ser un alumne destacat pel seu currículum acadèmic. Serà becat per seguir una formació especifica a Barcelona tot l’any 2019.Estem molt contents que per 2a vegada poguem participar i aportar joves amb talent. Així com felicitar-lo i que realment pugui ser-li de profit per la seva formació.

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR SECTOR ALUMNAT

Avui 30 de novembre s’ha celebrat la jornada electoral per tal de renovar els representants del sector de l’alumnat del Consell Escolar. La representant escollida ha estat: l’Alba Gual Bascompte de 4t ESO A. Les votacions del sector de l’alumnat s’ha fet durant tot el matí. La mesa electoral la formaven la Julieta Soler (1r ESO), la Martina Soler (2n ESO), en David Cortés i Berta Gras (3r ESO), Mohamed Jabri i Javier Vega (4t ESO) i Rut Mestre (1r Batx) juntament amb l’equip directiu han passat per les classes a recollir els vots.

Els resultats: Alba Gual (219) i Edgar Valderrama (183)

Felicitar als candidats que han mostrat un gran sentit de responsabilitat i compromís, al mateix temps als alumnes que han format part part de la mesa (que han estat triats per sorteig d’entre tot l’alumnat). I desitjar molta sort a la nova representant al Consell Escolar del sector de l’alumnat.