Sortida: Anem al mercat!

Avui 14 d’octubre de 2016 hem anat al mercat central de Vilanova i la Geltrú amb la Paula i la Judit. Primer, a l’aula, hem preparat la ruta utilitzant un mapa de a ciutat, i després hem sortit de l’institut Manuel de Cabanyes, caminant tot recte per l’Avinguda Francesc Macià, fins arribar al plaça del Mercat. Hem arribat allà i hem fet la pregunta 2, que posa: «Quin tipus de parades hi ha al mercat?». Després hem comprat cadascú una fruita i ens l’hem menjada. Allà el venedor ens ha explicat quines són les fruites i les verdures que es mengen a la tardor. També ens ha dit que els espigalls són un tipus de col que és típica de Vilanova. Hem vist una formatgeria i hem tastat una mica de formatge i alguns també n’han comprat. Ens ha agradat molt i hem après moltes coses. Ens agradaria anar a algun altre lloc per aprendre coses noves.

adrian

img-20161015-wa0024 img-20161015-wa0035img-20161015-wa0031

Alumnes de l’Aula d’Acollida

1. Eduard Juanmartí

Bon profit, estimats alumnes de l’aula d’acollida. Bona idea, estimades companyes Judit i Paula.