Premi Baldiri Reixac pel treball de recerca de la Núria Poch

Diumenge 3 de juny al migdia la nostra ex alumna Núria Poch Franco, que l’any passat cursava 2n de Batxillerat al Cabanyes, va recollir un Premi Baldiri Reixac pel seu treball de recerca. La Núria, aprofitant l’avinentesa del muntatge que l’any passat va fer el Teatre Nacional de Catalunya sobre l’Aplec del Remei i, en realitat, sobre la figura de Josep Anselm Clavé en el seu conjunt, va investigar sobre la recepció històrica del personatge i, concretament, sobre la seva tergiversació al llarg de la història. El treball ja havia estat premiat a final del curs passat en els Premis FilCat de la Universitat de Barcelona.
L’acte va tenir lloc diumenge al migdia a la sala gran del TNC i va ser presentat pel conegut actor Quim Masferrer. Els Premis Baldiri Reixac, que enguany han arribat a la quarantena edició, tenen com a objectiu impulsar la creativitat i l’excel·lència en l’escola catalana a tots els nivells, des de parvulari fins a la universitat. En el cas de la Núria, ha obtingut un dels deu premis a treballs de recerca de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior. El premi consisteix en un val regal d’Abacus per import de 900 euros.
Enhorabona, Núria!