Alumnes del CFGS a la Trobada de Jocs Cooperatius

La platja de Ribes Roges de Vilanova i la Geltrú s’ha omplert aquest matí de 800 nens i nenes, procedents de diferents localitats del Garraf, que participaven a la Trobada de Jocs Cooperatius a la Platja.

Aquesta activitat, organitzada pel Consell Esportiu del Garraf, té com a objectiu donar a conèixer una proposta alternativa d’esport, desvinculada de qualsevol connotació competitiva, i que ofereixi una estreta vinculació amb la resta de companys/es amb qui es comparteixen aquestes pràctiques esportives en un entorn natural i de fàcil accés com és la platja. Sota aquests paràmetres s’intenta aconseguir que els nens i nenes gaudeixin d’una jornada totalment lúdica i esportiva on tots els participants es relacionin.

Enguany, han participat els alumnes de 3r i 4t de primària de les escoles Llebetx, Canigó, Ginesta, Arjau, Margalló i Ítaca (Vilanova i la Geltrú), Costerets, Mediterrània, Perellades i Roquetes (Sant Pere de Ribes) Sant Nicolau (Canyelles) Vora mar (Cubelles) i El Mursell (Olivella), què prèviament han realitzat un treball a l’aula a partir d’un dossier sobre la dinàmica dels diferents jocs que es podien realitzar.

La part de dinamització de l’activitat a la platja ha anat a càrrec de l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Animació d’Activitats Esportives de l’IES Manuel de Cabanyes, de Vilanova i la Geltrú.

Font