Acte de Signatura del Compromís Agenda 21 Escolar

Imaginem i construïm un món millor i més sostenible…”

Aquest passat divendres, 10 de novembre va tenir lloc al Parc de Baix a Mar l’Acte de Signatura del Compromís Agenda 21 Escolar.

Els ecodelegats del Cabanyes vam renovar el compromís d’adhesió al programa Agenda 21 explicant les accions realitzades i les propostes que treballarem al llarg d’aquest curs.

Aquest és el parlament que va escriure la Clara Gonzàlez de 2n D i que vam llegir entre tots els ecodelegats.

Esperem que us agradi i sobretot necessitem la vostra col·laboració per a fer-ho possible!

Bon dia a tothom,

Estem molt contents de tornar a estar aquí un any més i voldríem explicar-vos alguns projectes que vam engegar l’any passat amb força i d’altres de nous que volem començar aquest curs.

Aquest curs tenim nous fitxatges, nous ecodelegats i segur que entre tots farem una bona feina.

L’any passat vam escollir el nostre “lema”….Al Cabanyes, reciclar, és el millor que li pot passar! Doncs això, aquest any hem començat revisant tots els contenidors del pati i de l’interior del centre. També hi hem col·locat els cartells de la separació de residus als contenidors que n’hi faltaven. I ens comprometem a seguir treballant per a millorar-ho…ja no ens queda temps per No Reciclar.

També ens comprometem a continuar amb la nostra campanya per a reduir l’ús del paper de plata, ja que es un material que contamina moltíssim, i la seva extracció té un gran impacte al medi natural.

A part d’això també vam descobrir que hi ha molta gent que llença les tovalloletes humides al WC i això fa que a les costes de mediterrani s’hi trobin moltes restes ja que no es desfan. Encara que en alguns paquets hi posi que es poden llençar al WC es mentida, perquè estan fetes d’un material que es molt difícil que es desfacin. Per tant ens comprometem a fer una campanya informativa al nostre centre i així reduir-ne el seu ús.

I no ens podem oblidar de l’APILO…piles i bateries de mòbil, cada residu al seu lloc.

I per acabar, aquest any ens volem comprometre a que tota la despesa d’energia del nostre Centre vingui d’energies renovables.

Treballem per l’agenda 21, treballem pel nostre planeta!

Moltes gràcies”