INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ 2018-2019 Web Departament Educació

DOCUMENTACIÓ I SOL·LICITUD

Estàs interessat en cursar la doble titulació Batxillerat-Baccalauréat? Aquí en pots trobar informació. Aquells alumnes que hagin de passar la prova de nivell de llengua francesa, cal que prèviament es posin en contacte amb el centre mitjançant telèfon o correu electrònic, per tal d’acordar cita per a la prova oral.

NOVETAT!!! QUART ENIGMA JOC LINGÜÍSTIC

Instruccions per entrar a la plataforma d’assistència FAMÍLIES

Calendari curs escolar 2017-2018

Informació Batxillerat Nocturn