Informació Matrícula PAU Juny 2018 i Informació preinscripció universitària 2018
INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ 2018-2019 Web Departament Educació

Estàs interessat en cursar la doble titulació Batxillerat-Baccalauréat? Aquí en pots trobar informació. Aquells alumnes que hagin de passar la prova de nivell de llengua francesa, cal que prèviament es posin en contacte amb el centre mitjançant telèfon o correu electrònic, per tal d’acordar cita per a la prova oral.

Calendari curs escolar 2017-2018

Informació Batxillerat Nocturn

Informació CFGS Activitats Físiques i Esportives

Corazón tan blanco

No he querido saber, pero he sabido que una de las niñas, cuando ya no era niña y no hacía mucho que había regresado de su viaje de bodas, entró en el cuarto de baño, se puso frente al espejo, se abrió la blusa, se quitó el sostén y se buscó el corazón con la punta de la pistola de su propio padre, que estaba en el comedor con parte de la familia y tres invitados. … Llegeix més»

Proves Cangur

A les Proves Cangur, organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques, l’alumne Pere Llorens ha quedat en el 7è lloc de Catalunya en la categoria de 1r de Batxillerat d’aquest curs 2017-2018.
Moltes felicitats !!!!

oznor

SORTIDA A COSMOCAIXA

El dia 26 d’abril i dintre de les xerrades titulades La Ciència vista amb els ulls dels Premis Nóbel, vam tenir la sort de sentir el Dr. Jerome Friedman, premi Nóbel Física 1990 pel descobriment que va fer sobre els quarks que van canviar la… Llegeix més»

Demostracions del teorema de Pitàgores

A la classe de Optativa de 2n d’ESO hem demostrat el Teorema de Pitàgores .
Aquest teorema  només s’aplica a triangles rectangles i ens ajuda a obtenir qualsevol costat del triangle coneixent els altres dos.
El teorema de Pitàgores diu que l’ àrea d’un quadrat de costat… Llegeix més»

La xocolata infinita

Des de l’optativa de Matemàtiques de 2n d’ESO us deixem aquest video .
Tenim una rajola de xocolata de 6 X 4 preses. La tallem estratègicament en 4 trossos,fent 3 talls.
Amb 3 trossos tornem a reconstruir la rajola, però, curiosament, veiem que ens sobra una presa… Llegeix més»