CALENDARI SUFICIÈNCIA 2n BATX

Informació Matrícula PAU Juny 2018 i Informació preinscripció universitària 2018

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ 2018-2019 Web Departament Educació

Estàs interessat en cursar la doble titulació Batxillerat-Baccalauréat? Aquí en pots trobar informació. Aquells alumnes que hagin de passar la prova de nivell de llengua francesa, cal que prèviament es posin en contacte amb el centre mitjançant telèfon o correu electrònic, per tal d’acordar cita per a la prova oral.

Instruccions per entrar a la plataforma d’assistència FAMÍLIES

Calendari curs escolar 2017-2018

Informació Batxillerat Nocturn

Informació CFGS Activitats Físiques i Esportives

Demostracions del teorema de Pitàgores

A la classe de Optativa de 2n d’ESO hem demostrat el Teorema de Pitàgores .
Aquest teorema  només s’aplica a triangles rectangles i ens ajuda a obtenir qualsevol costat del triangle coneixent els altres dos.
El teorema de Pitàgores diu que l’ àrea d’un quadrat de costat… Llegeix més»

La xocolata infinita

Des de l’optativa de Matemàtiques de 2n d’ESO us deixem aquest video .
Tenim una rajola de xocolata de 6 X 4 preses. La tallem estratègicament en 4 trossos,fent 3 talls.
Amb 3 trossos tornem a reconstruir la rajola, però, curiosament, veiem que ens sobra una presa… Llegeix més»