Amb els ulls brillants

Altre cop setembre. I com cada setembre tenim per endavant un curs nou carregat de novetats. Poden canviar els cursos, alguns companys, els alumnes, l’horari, els llibres, el càrrec a desenvolupar i, per a alguns, potser fins i tot canvia el centre.
I tanmateix, el repte,… Llegeix més»

INFORMACIÓ FINAL DE CURS ESO

Benvolgudes famílies,

us informem que el dimecres 21 de juny es duran a terme les exposicions orals dels Treballs de Síntesi de primer, segon i tercer d’ESO.

L’alumnat ha estat informat de l’horari de presentació del Treball de Síntesi. Cada grup de Treball de Síntesi farà l’exposició oral a la seva aula en els 20 minuts assignats. Dijous 22 i divendres 23 no hi ha activitat lectiva.

Us recordem que el lliurament de butlletins  de tots els alumnes d’ESO i 1r de Batxillerat serà dimarts 27 de juny de 10 a 11h.