INFORMACIÓ FINAL DE CURS ESO

Benvolgudes famílies,

us informem que el dimecres 21 de juny es duran a terme les exposicions orals dels Treballs de Síntesi de primer, segon i tercer d’ESO.

L’alumnat ha estat informat de l’horari de presentació del Treball de Síntesi. Cada grup de Treball de Síntesi farà l’exposició oral a la seva aula en els 20 minuts assignats. Dijous 22 i divendres 23 no hi ha activitat lectiva.

Us recordem que el lliurament de butlletins  de tots els alumnes d’ESO i 1r de Batxillerat serà dimarts 27 de juny de 10 a 11h.

INAGURACIÓ EXPOSICIÓ “CONNECTANT GENERACIONS”

El pròxim dimecres 7 de Juny s’inaugura a l’entrada de l’Institut Manuel de Cabanyes l’exposició de fotografies realitzada pels alumnes de 2n d’ESO de l’optativa “Aprèn a Mirar” als usuaris del centre de dia Masbau. Esteu tots/es convidats!