Available courses

Curs de llengua catalana per a 2n de batxillerat
Seqüència didàctica de Ciències de la naturalesa de 1r d'ESO elaborada pel Servei de Tecnologies per a l'Aprenentatge i el Coneixement del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya.

Els recursos formen una programació d'aula orientada al treball per competències. La seqüència és susceptible de ser adaptada pel professorat en funció de la situació, entorn i necessitats de l'alumnat. Les activitats i projectes que es proposen es basen en materials oberts, que es troben disponibles a portals educatius de diferents administracions públiques, complementats amb aplicacions web2.0.

La seqüència està formada per 4 unitats didàctiques:
  1. De l'infern al paradís
  2. El gran viatge de les guatlles
  3. Petjades de dinosaure
  4. Fins quan podrem menjar tonyina?
Aquestes unitats es complementen amb les de la seqüència didàctica "Ciències de la naturalesa (Física i química) - 1r d'ESO".

Requeriments tècnics:
  • Per veure els mapes conceptuals cal tenir activat el filtre Freemind.

Autor/a: Xavier Muñoz Báguena
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Curs a dreçat als alumnes de naturals de 1r ESO
Curs de nutrició de 3r ESO
Curs adreçat als alumnes de 1r d'ESO del curs 12-13
Curs de biologia i geologia de 4rt ESO
Curs de biologia de 2n de batxillerat
Benvinguts al Moodle d'Història Contemporània de 1r. de Batxillerat. Aqui trobareu els recursos necessaris per al desenvolupament de la matèria.
Benvinguts a l'espai de Geografia de Batxillerat. Aquí trobareu informació complementària, així com activitats que us ajudaran al desenvolupament de la matèria