Curs 2023-2024. 3r Trimestre

•  Jornada de Portes Obertes del Cicle Formatiu de Grau Superior: Ensenyament i Animació Socioesportiva. 15/04/2024; 15.30 h.

• El CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva

→ Informació sobre el CFGS

Si necessiteu informació contacteu amb nosaltres mitjançant un missatge a l’adreça de correu a8046657@xtec.cat. Si hi feu constar les vostres dades (nom, cognoms i un telèfon) ens posarem en contacte amb vosaltres tan aviat com sigui possible, fent servir el correu electrònic o bé telefònicament.

Informació sobre l’institut:

1. Una mica d’història
  2. Projecte de centre
  3. Visita virtual

3a Jornada “Copa Colegial”

El divendres 5 d’abril, les nostres companyes de l’equip de bàsquet de l’institut, van jugar el tercer partit de la Lliga Colegial contra l’ÁGORA Sant Cugat.
Un altre cop van aconseguir la victòria, aquesta vegada per 87-29. Amb aquest tercer triomf s’han assegurat un lloc a… Llegeix més»

Taller d’Economia circular

El dia 8 d’abril l’alumnat de 1r de Batxillerat de la matèria Funcionament de l’Empresa han participat en el taller d’Economia Circular.
L’alumnat s’ha mostrat molt interessat per aquesta temàtica i ha participat tot fent comentaris força interessants.

2a Jornada “Copa Colegial”

El passat divendres 15 de març les estudiants de bàsquet del nostre institut van jugar la Copa Colegial per segona vegada. Aquest cop, el partit es va disputar contra el SAFA d’Horta i van tornar a guanyar per 29 a 106.
La jugadora més destacada d’aquest… Llegeix més»

Proves Cangur 2024

Un any més l’institut ha participat a les proves Cangur organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM). Enguany, del nostre centre, s’hi han presentat 19 alumnes.
Les proves s’han desenvolupat a la sala d’actes el dijous 21 de març de les 9:55h a les 11:10h.
En… Llegeix més»

Taller d’Educació Financera 3r ESO

Durant el mes de març i abril, l’alumnat de 3r ESO realitzarà uns tallers sobre educació financera amb la col·laboració de l’EFEC (Educació Financera a les Escoles de Catalunya).
Aquests tallers són impartitis per treballadors voluntaris, en actiu o jubilats, vinculats al sector… Llegeix més»

Visita Colònia Sedó 3r ESO

Seguint el temari que hem estudiat a Ciències Socials, la revolució industrial, el passat dimecres 13 de març l’alumnat de 3r d’ESO hem visitat la Colònia Sedó (Esparraguera). L’any 1846 Miquel Puig i Catasús va construir una fàbrica tèxtil i el seu creixement amb el… Llegeix més»

Agraïment de Save the Children

Apreciats amics i amigues de l’institut Joaquim Blume:
En nom dels nens i nenes dels nostres programes volem donar-vos les gràcies pel vostre esforç i implicació. Volem agrair a l’alumnat, famílies i docents del vostre centre, que han fet la seva aportació en forma de donatiu… Llegeix més»

8 de març: Dia Internacional de les Dones

Per tal de reivindicar el 8 de març, des del nostre centre escolar s’han portat a terme diverses accions.
Des de les tutories, s’ha llegit el decàleg, les 10 demandes per construir una escola pública feminista i interseccional.
Des de l’àrea de llengua catalana… Llegeix més»

Estada formativa a Irlanda

La setmana de l’11 al 17 de febrer els estudiants de 2n curs del cicle formatiu de grau superior en animació socioesportiva de l’institut, han participat en una estada de formació a Dublín (República d’Irlanda).
Aquesta estada, que forma part del pla de promoció de llengües… Llegeix més»

Presentació del Servei Comunitari

Dimarts 27 de febrer, l’alumnat de 4t d’ESO s’ha reunit a la sala d’actes del Consell Català de l’Esport per tal d’assistir a la presentació del Servei comunitari. El Servei Comunitari és una acció educativa que té com a objectiu que els alumnes experimentin i… Llegeix més»

Sortida EspluLab 3r ESO

Els alumnes de 3r ESO de la matèria de robòtica han realitzat un taller a l’Esplulab d’Esplugues on van dissenyar i construir un calendari perpetu per l’English Corner que s’està impulsat des de l’àmbit d’anglès.
La primera sessió va servir per elaborar el disseny amb… Llegeix més»

Carnestoltes

Enguany, per tal de festejar el Carnaval, l’alumnat de 2n de batxillerat ha triat com a tema central “els musicals”. Com és habitual, per classes, durant la setmana cultural, entre les xerrades i els tallers, hem tingut estones per tal de preparar els balls i… Llegeix més»