Serveis

En aquesta secció hi trobareu informació sobre alguns dels serveis que ofereix l’INS Berenguer d’Entença o que hi tenen relació directa.

• Realitzar pagaments. Informació sobre el procediment per fer els pagaments requerits pel centre.
  • Incidències informàtiques. Formulari per informar de qualsevol incidència en el correcte funcionament dels dispositius i de la xarxa telemàtica del centre.
  • Revista. Hi podeu consultar la revista del curs anterior.
  • Serveis digitals. Podeu conèixer quines són les instal·lacions informàtiques a les aules del centre.
  • Acollida. En aquest apartat s’explica com es du a terme l’acollida de l’alumnat que inicia la seva escolarització al centre.
  • Biblioteca. Podeu consultar l’horari de consulta i de préstec.
  • Activitats extraescolars. En aquest apartat hi trobareu un resum de les activitats i sortides previstes o realitzades durant el present curs escolar.
  • Transport escolar. Horari de l’autobús escolar i del municipal.