Celebració del dia internacional del joc

Com cada any, a la celebració del Dia Internacional del Joc del 28 de maig, els alumnes dels cicles d’Educació Infantil i d’Atenció a Persones en Situació de Dependència organitzen una sèrie d’activitats competencials relacionades amb la seva formació i que, alhora, donen resposta a les necessitats dels infants del municipi d’entre 3 i 6 anys.

Enguany es va celebrar el divendres 25 de maig  i va consistir en la implementació d’un espai lúdic al pati de l’institut,  amb estructures realitzades amb material reciclat i que giraven entorn el centre d’interès d’altres cultures i civilitzacions (vikings, egipcis, romans, indis i vaquers americans). Aquestes activitats anaven a càrrec dels alumnes de 1r CFGS Infantil i pretenien estimular les diferents àrees de desenvolupament dels infants, així com afavorir nous aprenentatges des d’una vessant lúdica.  Així mateix, els alumnes del CFGM d’Atenció a Persones en Situació de Dependència van representar el teatre adaptat La Bella i la Bèstia a l’escenari de l’Institut Berenguer d’Entença.

Com cada any,  va ser un èxit tant de participació -amb un total d’uns 220 infants de les escoles Mestral i Valdelors–  com de creativitat i motivació per part dels nostres alumnes, que se superen i posen en pràctica tot el que han après durant el curs.