Estudis

ESO

Els quatre cursos d’aquesta etapa de l’ensenyament obligatori estan concebuts en el nostre centre per aportar a l’alumnat una formació integral que, a partir de l’ensenyament competencial, la inclusivitat, la coeducació i la resiliència, el prepari per a una societat en contínua transformació.

Alguns dels trets distintius del nostre centre són:

• L’aprenentatge a partir del treball col·laboratiu i a través de projectes.
  • Una oferta de matèries optatives que  ajuda a perfilar la competència digital i tecnològica, l’expressió oral, la cultura de la sostenibilitat i el valor del pensament crític a través de les humanitats.
  • L’impuls del francès com a segona llengua estrangera.
  • El tractament de la diversitat amb dues estratègies:
        • PIM: l’aprenentatge de les matèries instrumentals en grups reduïts.
        • Codocència: un professor de reforç a l’aula per ajudar l’alumnat amb necessitats educatives.
  • El foment del gust per llegir a través del projecte “Temps de lectura”.
  • L’acció tutorial orientada a afavorir la responsabilitat, l’assertivitat i el respecte.

En aquest enllaç trobareu la concreció de l’organització i distribució del currículum: Currículum ESO (curs 2023-2024)

BATXILLERAT

En el centre s’imparteixen les modalitats d’Humanitats i Ciències socials i de Ciències i Tecnologia. Si voleu conèixer aspectes concrets de l’organització i el currículum ofertat, accediu a aquest enllaç: Currículum Batxillerat (curs 2023-2024)

Serveis i instal·lacions:

• Orientació individual i de grup sobre l’accés  a  la Universitat i al món laboral
  • Possibilitat de cursar dues llengües estrangeres:  anglès i francès
  • Equipament TIC en totes les aules (sistemes de  projecció, wi-fi i PDI )
  • Aules específiques: laboratoris, tecnologia, informàtica, idiomes i dibuix
  • Biblioteca amb servei de préstec
  • Activitats i sortides complementàries
  • Servei de transport gestionat per l’Ajuntament
  • Adequació de les instal·lacions per a l’alumnat  amb mobilitat reduïda.
  • Servei de bar.

CICLES FORMATIUS

El centre ofereix dos cicles de Formació Professional de la família de Serveis socioculturals i a la comunitat: el cicle de grau mitjà d’Atenció a persones en situació de dependència, i el cicle de grau superior d’Educació infantil. Trobareu informació sobre els requisits d’accés, durada, objectius, formació en centres de treball, sortides professionals, etc.,  accedint als següents enllaços: