BdE Carnival

To welcome the Carnival, 3rd ESO B/C students acted out a role play in a restaurant in which one of them represented the waiter/waitress and the other one the customer. In particular, Erik Guerrero and Maria Gil (3rd ESO B)  dressed up as the Death.… Llegeix més»

Teens’Lab

Ja fa quatre anys que l’empresa química BASF i la URV celebren el Teens’Lab. Aquest any els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa de Física i Química han estat escollits per formar part dels 300 alumnes que realitzaran un taller científic en el que s’intenta… Llegeix més»

L’alumnat de Llatí i Grec visita Tarraco romana

El passat 20 de desembre, l’alumnat de Llatí i Grec de batxillerat va realitzar una sortida per la Tarragona romana, per tal d’estudiar i fotografiar les restes arqueològiques declarades “Patrimoni de la Humanitat” per la UNESCO. La visita fou guiada per l’alumnat de 2n de… Llegeix més»

2n d’ESO visita Barcelona

L’alumnat de 2n d’ESO ha  gaudit de l’espectacle “Jazz en viu…Swing!” al Palau de la Música Catalana. Després han visitat la Basílica de Santa Maria del Mar, a continuació s’han endinsat pels carrers del barri gòtic per acabar visitant el Mercat del Born. Esperem que… Llegeix més»

Proves d’accés als cicles formatius 2018

CALENDARI DEFINITIU:

CFGM
CFGS

Inscripció a les proves

Del 13 al 22 de març

Últim dia pagament taxa

23 de març

Presentació de la documentació

Del 9 al 17 d’abril

Publicació de les llistes provisionals de persones admeses i excloses a les proves

A partir del 19 d’abril

A partir del 23 d’abril

Període per presentar documentació… Llegeix més»

Sortida “La Plaça del Diamant” 2n de Batxillerat

El passat divendres dia 26 de gener els alumnes de 2n de Batxillerat van assistir a la representació de La plaça del Diamant, l’adaptació de l’obra narrativa de Mercè Rodoreda que és una de les lectures obligatòries del curs. L’acte va tenir lloc al teatre Bravium de… Llegeix més»

Proves per l’obtenció del títol d’ESO

CONVOCATÒRIA ANUAL DE LES PROVES PER A L’OBTENCIÓ DEL TÍTOL DE GRADUAT EN ESO PER A L’ALUMNAT QUE NO L’HAGI OBTINGUT EN FINALITZAR L’ETAPA
CALENDARI

Publicació al taulell d’anuncis / web dels continguts i criteris d’avaluació mínims exigibles per a la superació de les matèries s/currículum
Abans… Llegeix més»

Assemblea general de l’AMPA. 7 de febrer

ASSEMBLEA  GENERAL  DE  L’AMPA
CURS 2017-2018
Es convoca a tots els pares d’alumnes socis de l’AMPA, el proper dimecres dia 7 de febrer a les 18:30’ a la sala d’actes de l’INS Berenguer d’Entença.
ORDRE DEL DIA:

1. Lectura i aprovació de l’acta anterior
  2. Estat de comptes
  3. Aportacions econòmiques als crèdits de… Llegeix més»

L’Aula d’Acollida

L’Institut Berenguer d’Entença de l’Hospitalet de l´Infant, amb motiu de l’arribada d’alumnat nouvingut, incorpora l’Aula d’Acollida al centre per accedir al currículum en el marc d’una escola inclusiva. Aquest curs 2017-2018, el sistema educatiu s’ha adaptat a les necessitats lingüístiques d’alumnes procedents de Líbia, Bulgària,… Llegeix més»

Hotel Canterville

Last Monday, students from 1st to 3rd ESO enjoyed “Hotel Canterville” at the Auditori municipal. A play in English by the company Face 2 Face.
The audience took active part. We have to thank especially the following great actors: Sandy, as Bob the bellboy; Pau, as Mr Orange;  and… Llegeix més»