1r d’ESO. Material i reunió amb les famílies

La reunió amb les famílies de l’alumnat de 1r d’ESO tindrà lloc a la sala d’actes de l’Institut el dia 6 de setembre a les 18.00 hores.
Posem a disposició de les famílies el llistat de material escolar recomanat. El podeu veure o descarregar en format… Llegeix més»

Presentació de curs i inici de classes

Us podeu baixar la informació en format PDF en aquest enllaç.

PRESENTACIÓ ESO. 12 de setembre. Lloc: Sala d’Actes
Hora Curs
9.30 h 1r d’ESO
10.00 h 2n d’ESO
10.30 h 3r d’ESO
11.00 h 4t d’ESO
INICI DE LES CLASSES ESO. 13 de setembre a les 8.30 h

PRESENTACIÓ  BATX, CFGM, CFGS                14 de setembre. Lloc: Sala d’Actes
Hora Curs
9.30 h 1r BATX
10.00 h 2n BATX
10.30 h 1r CFGM / 2n CFGM
11.00 h 1r CFGS / 2n CFGS
INICI DE LES CLASSES  BATX, CFGM, CFGS.  17 de setembre a les 8.30 h.

Comentem lectures

Difondre les sensacions, emocions, valoracions … que ha despertat la lectura de novel·les, poemes, obres de teatre, biografies… pot semblar una tasca difícil i fins i tot inútil per alguns, però no és pas veritat.  Evidentment que requereix temps, però és un temps invertit que ens… Llegeix més»

Bones vacances d’estiu

Desitgem unes bones i merescudes vacances a tota la comunitat educativa.
El centre restarà obert el mes de juliol per preparar el curs 2018-2019.

Lectures recomanades per l’estiu

Ara que comencen les vacances, l’Institut Berenguer d’Entença, a través d’alguns dels seus departaments, ofereix a les famílies unes lectures recomanades. Les trobareu al final d’aquest article agrupades per cursos.
Llegir lectures adequades al nivell de cadascú i com una activitat de lleure és enriquidor, motivador… Llegeix més»

Taller de jardineria a la UEC

Aquest divendres 22 acaba el curs a la UEC de l’Hospitalet. El curs 17/18 ha estat ple d’emocions, i des de l’assignatura de Tecnologia volem acomiadar-nos fent-vos cinc cèntims del que ha estat. Hem tingut dos monitors de jardineria, la Mar Grifoll i jo mateix… Llegeix més»

Viatge de fi de curs a Itàlia. 1r de batxillerat

Els alumnes de 1r de Batxillerat van Fer el viatge de fi de curs a Itàlia. El recorregut va incloure les següents ciutats: Verona, Venècia, Bolònia, Sienna, Arezzo, Florència, Lucca i Pisa.
Va ser una experiència que va combinar visites culturals guiades de les principals atraccions… Llegeix més»

Els alumnes de 2n d’ESO apadrinen l’Hospital Coll de Balaguer

L’alumnat de 2n ESO ha realitzat un conjunt de treballs sobre l’hospital medieval del Coll de Balaguer dins del programa del Departament d’Ensenyament: Apadrinem el nostre Patrimoni.
El programa Apadrinem el nostre patrimoni es basa en la idea de l’apadrinament d’un element del patrimoni monumental, del patrimoni… Llegeix més»