PRESENTACIONS ORALS DEL TR

” Durant els dies 22 i 23  de gener, els alumnes de 2n de batxillerat han fet  les presentacions orals dels seus Treballs de Recerca. L’alumnat ha realitzat les exposicions davant del tribunal que l’havia d’avaluar i d’un auditori format pels companys de classe i els alumnes de 1r de batxillerat.  També hi han assistit familiars i amics.

Enguany s’han presentat 30 treballs. Les exposicions s’han distribuït en cinc àmbits: Economia i Societat, Barri Besòs, Filosofia, Psicologia i Educació, àmbit Artístic, Visual i Plàstic i per últim l’àmbit de les Ciències i la Tecnologia.

Podeu accedir a la relació d’alumnes i als títols dels treballs presentats.”Treballs de Recerca . Àmbits i tribunals